Sockiplast

Nu har man gjort ett svårt omprov första gången jag slutar typ vid 5... ;O   men det gick dåligt menmen det kmr ju ändå en ny dag imonn hehe x'D
Snart blir det att ta bussen hem o städa!! + att vara med Mila en stund på kvällen ;)
De är jätte mysigt att sitta i skolan faktiskt lyssna på musik o kolla ut på alla lysen som lyser o när det är mörkt ute! Love it :D   nu har jag en riktig jul känsla har till o med lyssnat på Tomten jag vill ha en riktig jul är en gullig låt ;)
Dagens outfit har dock Mathildas jacka ♥ men den är snygg :)   hon var tvungen att ha min så att hon kunde ha den lilla lappen när hon gör provet hihi (a) jag skulle också behövt en
Mitt finger känner mig jätte klumpig.. ;/
fick inte ngn jättefin bild på utsikten menmen  o lite fult att man ser datan..
hehe jag nu..
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0