Skulan

Nu sitter man o ska snart börja lektionen ;)     haahaha tog en förtidig buss så jag fick stå o typ vänta i 15 min (y)
Men blindboll var mkt roligare än vad jag trodde det skulle va x'D
Frukosten fick bli 3 bullar o cola :P  sen hjälpte jag också sis att baka till skolan så hoppas att det blir gott, fast jag tyckte att jag gjorde det mesta....   fast jag slipper diska iallafall hehehe ;P
Ska göra så att det blir genom åren så det blir äldre bilder först o sen nyare o nyare :D  hihihi ska göra det med ngr kompisar också ;D
kör en väldigt naturlig stil idag x'D
dul bild men naturligt smink typ inget... o naturligt hår, efter att jag duschade ;)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0