Skottat

Nu har man varit ute o skottat snö! tog typ 50 min elr mer....   för vi har bara en spade! och det är ganska mycket att skotta bort "/   fast nu har vädret blivit jätte mysigt! snöar lätt och blåser pytte lite alltså den perfekta vintern! :D
Nu blir det städning och nog plugga alltså ingen tv, data elr nått sånt ;)  bara musik, måste ha! ska nog sätta på julmusik så att man kmr in i stämningen på riktigt! hihi  någon som vet en bra julsång?
Red barbacka lite lungt, pollen behöver träning och jag med!!
azzå på a6 missförstod så!! menmen folk får tro att man är lite knäpp man träffar inte direkt han varje dag + jag tror inte att hans banan är så stor hihihi (a)
haha nu är mitt såhär välstädat igen!! ;D
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0