Skolkatalogen

HAha nu har äntligen skolkatalogen kommit!!! :D  så glad o skoj att se alla ;) fast en själv blev helt fuckt upp...
Dagen:
  • Skolan kom försent.. men hann att köpa godis med Mathilda ♥
  • Gjorde ngn röda korset sak (flydde typ..) sen blev det en banan film ;)
  • MAAAAAT
  • Föreläsning å Mathildas värsta host attack!! ;o
O vi lärde oss också att de var fler som gick på våran skola som vi inte hade lagt märke till innan.... ;)
Sen blev det Donkan med Mathilda, sen hämta Legitimationen för jag skulle vänta i 1  1/2 timme !!  på att jonna skulle sluta o Mila skulle komma in till stan igen x'D  Men sen funkade det typ inte att ta ut pengar så jag irade runt o försökte hitta en ny, man kan visst ta ut från Nordea kort i en Sweadbank aoutomat!! :D
Köpte bara lite;
  • Lack aktiga leggins
  • Blå randig skjorta
  • Vit tröja
  • En svart mössa
+ att jag åt på donkan.. o sen fikade vi på Johans o sedan blev det att kolla på Vampire Daires, och kolla skolkatalogen!! ;)  Har ätit min första Lussebulle för denna vintern!! ;D
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0