Robot Unicorn

Sitter o spelar robot unicorn men det är inte skooj längre Mathilda fick fan över tvåtusenhundra... ;(
Men åkte en lång buss 2 gånger idag :D  för 28;an var nämligen också det så jag fick sittplats så att jag kunde öva till matte provet  x'D    jag var azz nervös att jag skulle komma försent men det gjorde jag inte.. satt o typ trummade med naglarna på min mobil för att jag var nervös på 3:an o det va typ när jag skulle hoppas av.
Tant; Kollar på mej o frågar: Är du lite nervös?
Jag; Skäms lite och säger Aaa jag ska ha matte prov nu på morgonen.
Men matte provet gick ganska bra typ.... men vill ha G så blir de glada där hemma :D  o jag också ;)
Nu ska ni få se min Halloween outfit =)
Fint eller Horigt?
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0