Pizza

Hehhe nu ska jag äta pizza med skinka sås o pommes på =D
Så fail skulle äta våfflor till lunch men asså de hade skrivit fel på kartongen!!  så jag hällde i 14 dl vatten ist för 7 dl...  Så de fick bli makaroner och falukorv x)  tänk om jag hade gått hotel och resturang  hihi tänk vilka roliga lektioner de hade blivit (fick inte hjälpa till att laga maten)  Sedan drog jag in till stan o skulle lämna tillbaka böckerna på bibblan men den stängde kl 2 !!!  men köpte iallafall påfyllning till mobilen o träffade sedan Mila o ngr från hennes klass och Mathilda ♥   alla skulle få pengarna tillbax från biljetterna.... O jag behövde prata med Mathilda ;)
Nu ska jag kolla på Idol käka pizza o sedan blir det glass om jag orkar   hihi  jag är alldeles fläckig!!  måste fan få bort Brun utan Sol !!!!   men jag kan säga att jag är jävligt brun.... ;P
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0