Lite outfits

Nu har jag haft datakunskap o engelska haha engelska var ju bäst
Läraren- Till mig o Mathilda Nu ska jag komma o kolla vad ni har gjort, o vi fnissade lite ;) (vi satt o spelade robot unicorn)
Jag- Började as garva !! ingen fattade varför =)
Läraren- Jag kmr tillbaka sen när ni har fnissat färdigt....
Mamma var snäll o hämtade mig på Ikea :D  så blev det upp till stallet träna för Åsa kl 5 x'D jobbigt, kmr ha jätte tränings verk imonn!! ;O behövs dock efter allt godis som jag har ätit.. hehe Längtar tills Olivia kmr hem så att vi kan träna
Dagens outfit;
Skulle haft doma kläderna på mig men bytte tröja sen x'D
Hoppas att löshåret gav mig tur på provet!! ska ha det på fredag också o om jag får G då blir det löshår som gäller på alla prov!! ;)
Haha skulle jag passa i att ha glasögon igen? :P
Det är Mathilda som har fått mig att tänka på glasögon hela tiden!!!
Kraam Sara

Kommentarer
Postat av: olivia

Då ska vi träna ordentligen :D <3

2010-11-11 @ 00:09:22
URL: http://nuffblondi.blogg.se/
Postat av: Thille

Så söt så är du alltid :) hahah vi på lektioner hehe så bra ehe ;D men glasögon är ju fint ju! (: o du ä söt i allt med utan o med o utan löshår me! <3

2010-11-11 @ 18:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0