Julskyltning!

Tävlade i morse på min underbara Malaika♥  gick jätte bra nollade i 90, och sen var det debut i 1 m  o jag fick två pet alltså 8 fel x'D  men är jätte nöjd för det, för de var mitt fel att hon petade dem!
Sen var det snabbt hem o byta om och äta den goda pajen!  sedan åka till julskyltningen med Olivia♥ Tråkig julskyltning men roligt sällskap, o jag köpte en snygg döskalle ring jätte nöjd!   bara 50 kr ;) Sen sa en att det var en klocka i den också! haha lite pinsamt en 10 åring kunde se att det var en klocka men det kunde inte jag....  Blev att man åkte hem ganska tidigt, för olivia skulle fika med sina gamla lärare!
Hihi nu hjälper jag sis med rim  (a)   fast jag suger på det.... tur att det finns rimlexikon :D   snart ska vi se Camp Rock 2  älskade första filmen! rolig men lite barnslig o pinsam ibland ;)   hoppas att man inte blir besviken =)
Qajsa blev halt så Sis kunde inte vara med o tävla :(  men får hoppas att det blir bättre!
Bilder kmr sen ikväll =D
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0