GG om o om igen x'D

Ligger i min säng o hoppas på att idag kunna se GG!!! o kanske en annan äldre GG ;)  haha alla bra serier har bra förkortningar, fast det kanske blir lite HIMOM  x'D tror det är förkortningen.....
Var i skolan innan då fick se tecknade filmer på svenskan!! =)  o sluta tidigare, så vi tog en fika på Donkan o köpte ett nytt smycke till min tung percing (stavas?)  Sedan blev det av till stallet där jag åt en Billys pan pizza och 2 släta bullar, sen red jag o min häst är super fin!! =D  Jag är onyttig för snart blir det mat o sedan äter jag lite godis som jag köpte innan idag ;P
Imonn blir det Jens träning taggad som tusen!!! ;D
Pallar inte att vara med på bild idag.. ;)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0