Döm inte folk innan du vet ngt om dem!

Hemma o sitter vid datan snart ska jag kolla på ett till avsnitt av GG x'D  fast utan sis för hon är så hörtig o ska ut o gå... ;O
På bussen så satte sig en 50 årig tant jämte mig!  hon bor i det röda huset på Kätilstorp (stavas?)   kan kanske förstå varför hon stank då? rök o allt sånt... Jag luktar också det nu !!  panik!  fast hon faktiskt trevlig o så... pratade på lite men kändes lite konstigt fast hon fattade att hon till hörde "de där folket"  fast asså jag visste inte hur jobbigt dem har det o hur dålig respekt folk har !   om dem bor där tar de la tag lite i sina liv elr!? Sluta döma dem innan ni vet ngt om dem! jag fick nämligen veta hela hennes liv typ.... :P

DISSAR:


omogna ungar o folk som tror de är bättre än vissa...

Jag har tappat bort min mössa! ;O Jag har inte ens använt den ngn gång! :(


Blev sminkad o har sminkat idag allt kändes faktiskt bra :D  fast nagelbandet är fortfarande inte bra... "/
Kraam Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0