En regnig dag :(

jaha ida öser regnet ner "/  gick upp kl halv 7 !!!! ;O  bara för att åka upp till stallet.
Egentligen skulle jag och jonna cykla upp på eftermiddan men som regnet är så skjutsade
våran kära mamma upp oss :)  Så jag tömkörde Malaika idag pallade inte att rida ;) 
Nu har jag sovit ett par timmar och läst lite, i mde att inget bra går på teve. :(
Nu har jag kollat på lite skvaller bloggar medans jag lyssnar på radio måste verkligen
köpa en ipod !!  Nu ska jag städa.... 
Lycka till alla som är på NewForest mästerskapet speciellt ni från JFK :)

Blir en bild på ponnyn (: Ni måste bara hålla med om att hon är sööt ;)



P.s ska lära mig franska ffrån google kanske blir att man läser det i höst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0