Ragnar <3

Nu har man vart ute i skogen med Mila :D  fick knappt in Qajsa först....  har hängt in en blå flisfilt så att vattenet inte ska frysa ;)  men det gick till slut  haha x'D   o Malaika var duktig o brydde sig inte ens *stolt* 

Tänk va lätt allt var när man var liten o gullig!!   vill klä ut mig o typ gå till skolan men det kan man ju inte direkt göra... "/  


Igår var det ju kalas ;)   detta fick jag (sis fick samma sak)
  • Pengar (lite över 1000)
  • Fransk manikyr
  • Present kort
  • Godis  ofc :P
  • Öl....
Så nu blire till att shoppa elr spara pengarna kanske?   fast ikväll blir det äta go mat o göra frank manikyr på tå naglarna de andra naglarna är för korta... :(    Nu ska jag också hitta en mobil som jag ska önska mig!! ;D hihi

Är jag snygg när jag ler?  ;)




Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0