Today...

Sitter nu och har en tråkig engelska lektion...  elr man jobbar ju inte över mkt, lite svårt när Mathilda inte är här.. fast kanske är för det bästa vill ju inte bli sjuk till JULEN ;)
Men fick azz stressigt på morgonen idag!!  skulle hjälpa sis med att hitta bilder på henne när hon var liten o då blev det att vi kollade lite för länge...  kmr upp bilder sen på oss så får ni gissa vem som är vem hihi x'D
Miljömötet var faktiskt helt OK!  Hade Annie o prata med! annars hade det nog varit ganska tråkigt....  Fast det var en jätte Kaxig unge som trodde att han var någon!  som sa att jag var korkad och att vi inte skulle lyssna på mina ideèr!!  fastän han hade typ samma!!  :@     Fan va förbannad jag blev om man är trött o har ont i huvudet o inte har några pengar på mobilen!!!  då ska man fan bara hålla käft!!   ja jag är lite sur idag....  hehe men det går över ;)    Fast jag gjorde bort mig lite...  Vi fick MER  o jag skulle försöka dricka upp det sista ur min o det var helt knäpp tyst för alla lyssnade på hon som höll i mötet...  Det lät azz högt!! så alla typ stirrade på mig fan va jag skämdes då!
Face look of today (=
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0