Sucks...

Nu har man hjälpt till i stallet på Lucia showen...   ja du den var bättre förra året, men det var roligt, fast jag hade nog behövt stark glögg för att klara den ;)
Det blev att jag o Mila fick hjälpa till efteråt...  mkt jobb o när man vill hem o är trött så är det ingen bra kombination att hjälpa till också.....  i typ 1 timme elr nått...   så jag var hur J*VLA förbannad som helst o på köpet så trillade jag i en trappa som jag gjorde igår också...  så nu har jag azz ont i ryggen svanskotan och vänstra skinkan!  behöver seriöst en  massage!!!   någon som vill ge mig en? (a)


Nää nu har jag klagat färdigt, fast ibland känner man för att strypa vissa...   fast det får räcka med att smälla i dörrar x'D   Nu ska jag fixa till mina naglar och kolla på Grinchen ;D  så att jag blir glad igen =)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0