Sova..

Nu ska jag snart sova!  är lite små trött faktiskt...  fast man blir lite piggare när man har duschat x'D   har faktiskt både duschat och tagit ansiktsmask!  skönt att göra ibland man slipper tänka på allt och bara slappna av, det är mycket i skolan som ska in nu innan lovet!  håller på att läsa ut boken; "Som jag vill vara" den är väldigt intressant och bra! så det är faktiskt inte så jobbigt att läsa den x'D  fast det är tråkigt att skriva läsloggar... "/
Mila kom tillbaka hon glömde Grinchen som hennes klass ska se imonn, och jag ska se Tomten är far till alla barn de säger att den är bra, lite snuskig ibland bara...  fast den är på svenska ;O  blev lite chockad av det!
Wrong Hole! bästa låten ever!! ;D  måste bara tacka Mathilda för att hon tyckte att jag skulle lyssna på denna låten x'D
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0