Sense <3

Blev att man åkte upp till stallet direkt efter skolan hade halv studie dag ;)  blev att man fikade med mamma♥  sedan red jag den lilla pollen, en stund hon va jätte pigg!   så får hoppas att det går bra för sis som ska rida henne imonn xD
Sen stack man ner till stan o väntade på Olivia i Peset;s huvudbyggnad  som jag vet vart det ligger nu ;)  hehe   Sen stack vi till sense o tränade lite elr typ mer än en timme *duktiga*   vi är hihi (A)  men det är nog sista gången vi tränade där.. :(  våra kort gick ut igår typ elr nått sånt.. "/ menmen   Blev att vi sen drog till Burger King o åt ;P  mkt gott men fan va mätt man blev!  Mysigt♥
Sen blev det att man fick stå o vänta vid Stadsbiblioteket för att mamma skulle hämta mig för vi skulle på släktkalas fick typ stå o vänta i en kvart ensam!!  för Olivia åkte hem... "/    å självklart så tänkte jag inte på att jag kunde gå in o vänta i biblioteket...  Fast man ska inte klaga på kylan det är mysigt! bara det inte blåser ;)
Nu har jag duschat o är mkt piggare, sen har också ljusstakarna kommit upp !  :D   o lite annat jul pynt x'D  *Glad*
Morgon dagen kommer att bli intressant ;P  Ska ju äta en ordentlig frukost, gå på resursen, göra klart grupparbetet och sen till Taberg   x'D
Nu ska jag sova!  Godnatt ;D


haha alltid lika söta ;P
Kraam Sara

Kommentarer
Postat av: Olivia

Rolig dag ju :D <3

2010-12-03 @ 16:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0