Pokerface

Måste man ha ett pokerface för att klara sig i livet?  Eller är det bara på lektionerna man måste ha det så att läraren inte märker vad man gör? Eller när man läser ett meddelande eller när man läser något roligt på datan?
för i sånna fall så kommer jag aldrig att kunna få ett poker face... För jag börjar gapskratta eller så sitter jag o flinar hehe x'D
Denna dag började bra men det blir ingen lusse bio i år då....   hatar att jag är mig just nu!! :@   men älskar ändå att vara mig själv...  dubbelmoral till tusen!!   Men inget julpynt blidde det idag heller men om jag så ska leta hela dagen imonn för att hitta det jävla pyntet så ska jag det :D   I ♥ Christmas    hihih (a)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0