Ny mobil :D

god morgon!
Ska ta bussen om typ en timme  hoppas att jag hinner med den! ;) Var och köpte en mobil igår :D  super nöjd!  jag får 3000 sms och ringa för 100 kr x'D   Tror det kommer räcka per månad ;)  Den på 3, ser precis ut som Andreas Wiese (råkar alltid säga Arne ist för Andreas...) personligheten är densamma ;)    När vi var på a6 såg vi  2 vakter som höll en kille och typ gick iväg med honom! Han baa; De va inte jag, jag har inte gjort något! och stretade emot....
Har idrott nu på morgonen, men den blir inte så jobbig sak ha fotboll och betygs snack...   hoppas att jag har varit duktig nu då (a)
Ni får se dagens outfit sen




Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0