Movie

Efter gårdagen och nu på morgonen...  så tar jag en paus från pluggandet och ska kolla på film, blir nog Grinchen eller Peter Pan ;)  älskar båda dem filmerna fast det var sjukt länge sen jag såg Peter Pan, den började nämligen hacka efter ett tag, såg den typ 3-4 ggr några dagar,  Kommer ni ihåg det Jonna o Mila?  x'D   och det kan också vara bra att kolla vilken sen man ska göra med Tingeling på Tisdag ;D
Har letat efter mobil nu också behöver verkligen en ny!  För nu har den dött helt går inte ens att sätta på den :C
Har aldrig fattat hur svårt det är att hitta en ny!  Får verkligen panik, och Mediamarkets hemsida suger verkligen!!
Gillar verkligen Mathildas skin jacka!
Kraam Sara

Kommentarer
Postat av: Mila <3

haha om jag kommer ihåg xD <3 då fattar jag varför du inte har svarat på mitt sms ;)

2010-12-04 @ 17:43:52
Postat av: Olivia

hahah samma här, har oxå undrat varför du inte svarat på sms! ;)

2010-12-04 @ 17:55:13
Postat av: Anonym

ååh min skinnjacka :D <3

2010-12-04 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0