Lättlurad eller vad? ;)

Blir ett långt inlägg nu så läs om ni orkar ;)  kommer inte uppdatera förens typ måndag kväll x'D
Håller på att kolla buss tids tabellerna, men JLT,s sida laggar som F*AN!!!!  men det kommer la när det kommer -.- Ska på stan med Mathilda, kommer typ bli nedsprungda av alla människor som kommer att handla på mellandags rean ;) men ska faktiskt köpa lite saker själv, dock är det bara bas saker som ex; Foundation, puder osv... =)
Har pluggat ganska mycket, faktiskt men lite kvar bara nu ;) laggade lite när jag kollade på Veronica Mars innan idag.. så jag kunde inte titta klart "/  men det kommer ju flera dagar ;)
Drömde i natt att jag hade en katt haha nää men jag drömde om typ Svenskarnas parti hur vi ska hämnas elr vad man säger på lärarna ;) så jag vaknade vid typ 1 och hade världens bästa ide så jag var tvungen att ta upp datorn(har börjat säga så ist för datan, gör broden min gladare x'D )  och ändra i power pointen och den är faktiskt azz bra nu i mer "vaket" tillstånd haha ;)
Sen efter jag gått på stan med Mathilda ska jag träffa Esther och hänga med henne hem och sova där :D ♥ ska bli azz roligt, får se om vi åker pulka där också hihi (a)   dagen efter ska jag åka tåg hem, skulle aldrig palla att åka tåg varje dag till skolan elr så... men någon gång då och då är faktiskt roligt ;D sen möter jag Olivia vid Rese centrum och så tar vi bussen hem till mig =D

Men ska berätta en rolig sak enligt mig iallafall ;)
Sis hittade ett kvitto på bordet och sa; Jag vet vad jag kommer att få i julklapp :D
Jag; Jaha vadå för något ?
Hon visade mig kvittot.
Jag sa; Nää jag höll en kompis kvitto, du ska få något från H&M.
Julafton, när vi kom hem så bytte vi klappar med varandra x'D
När Sis öppnade sin blev hon både chockad och glad, för hon trodde att jag seriöst hade hållt en kompis kvitto och sen råkat lägga det i min ficka  hahah x'D (Går på vad som helst ibland.. )

Söta lättlurade Sis ;) 

Mer bilder kommer kanske sen om jag hinner och om datorn slutat lagga!!!  nu ska jag välja kläder och packa vidare så att jag sen kan dra till stan ;)

Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0