Kalas

Nu har man vart i skolan då o allt o sis har hjälpt mig så shit va rolig vår nya PowerPoint kommer att bli hihi ;)
Allt är nästan fixat till nyår nu också ;D   om allt går som planerat...  bara 1 sak kvar att fixa x'D
Lite roligt Sis har köpt en födelsedags present till sig själv ;)  o jag hade tänkt köpa den till henne.. "/  men hon ska få en julklapp av mig!!  o jag ska också försöka göra ett rim till henne x'D
Nu ska jag på Kalas o äta en massa gott hehe (a)    och på måndag så blir det lärare som ska grillas så blir det när man har starka åsikter då kan man inte göra dem glada utan då blir de till att sätta dem på plats i stället så i helgen blir det Plugg,Plugg, Julbak, Plugg och tävla   haha x'D
Mitt rum med sminkbordet :)
Fint va?  ska sen ändra lite till tror jag hihi (a)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0