Drömmar

Somnade när jag kollade på Grinchen innan idag!! ;O   elr det var typ bara i en kvart ;)  fast det konstigaste va att jag drömde om filmen o att de typ va i Kalle och Choklad fabriken o typ att Grinchen blev doppad i choklad o blev jätte god o mer populär en Jultomten!!  tänk om vi hade gått runt o ätit på vår choklad grinchen istället haha x'D
Men nu har jag städat halva rummet...  och bärt/dragit har inte börjat träna en..  ;)  sen efter det bar jag upp sminkbordet uppför trappan (som har en liten sväng i sig) o allt helt själv :D  *duktig* Nu är de bara lite saker kvar att fixa;
  • Lampa för sminkbordet så att man kan sminka ordentligt ;)
  • Spray/måla papperskorgen svart
  • Städa andra halvan av rummet
  • Hitta en stol som matchar sminkbordet!!
Tror jag kan hinna fixa med lite av det men ska gå o lägga mig tidigt idag!  fast ska hinna kolla på en film till idag iallafall ;)
Kommer bild på rummet sen har inte hittat kameran än.... "/   men hoppas på att jag gör det snart :D
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0