Dagen typ...

Nu sitter jag med Sis o kollar på Paradise hotel ;)   sista avsnittet spännande att se vem som vinner!  fast jag har typ bara sätt 2-3 avsnitt på denna säsongen....  fast endå spännande ;)
Roligaste of the day;
Jag är nervös i magen.
Datakunskaps läraren-  Domma går i Stylist, så kan ni berätta lite vad ni gör på denna lektionen?
Jag-  Ehh vi typ, just nu så kollar vi på ett avsnitt i en serie.. men vi ska egentligen fläta dockors hår (jag blev helt blodröd i ansiktet, och mathilda bara kollade på mig)
Datakunskaps läraren- Aaa, just det precis ;)
Men i stallet så gick det azz bra :D  Malaika var jätte fin, bara lite rädd men i slutet så va hon azz fin x'D
Ibland får man veta saker om folk som man önskar att man aldrig fått veta....
Lilla Qajsa som börjar komma igång igen ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0