a6

Nu ska jag sticka till a6 och träffa Mathilda och Esther :D får skjuts dit som tur är skulle aldrig ha hunnit annars ;) ha en bra söndag nu alla x'D försök att inte äta för mycket jul godis hihi (a) Sis hade köpt graffiti naglack det var azz bra och fint blev det också + att det torkar på 30 sekunder ;) först målar man ett bas naglack under, jag valde vitt men tror jag tar svart nästa gång :D

Får se om Mila väljer min polle imonn eller jonnas ;)






Såhär ser jag ut när jag sminkar mig haha x'D   detta var på julafton innan vi stack till farmor och farfar o farbror o dem.... ;)  hoppas att den lilla kusinen snart vill komma ut!  fast man hoppas ju på efter nyår, annars stackars barn komma nu i juledagarna... jag tycker det är illa nog att fylla år den 18 december och det är ändå 6 dagar INNAN julafton!



Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0