Veckan

Nu ska syster och jag baka bullar och vanilj muffins med mörk choklad i får hoppas att det blir bra ;) Är ju inte de bästa på att baka, tur att man inte valde att gå bageri linjen på gymnasiet ;D  Det blev en tidig morgon igen håller på att döö sena kvällar och tidiga månar !! det stämmer inte et ska vara sena kvällar sena morgonar ;)

Veckan kommer att bli rolig;)

Tisdag(idag) : Stallet, baka och morden i midsommer med mamma och sister ;)
Onsda: tidigt upp till stallet, ta med fikan och fixa och rida innan mannen kmr som ska hjälpa till att göra så att Qajsa inte slänger sig ut ur transporten och Hjälpa ngr andra i stallet och få in sin ung häst i transporten. Sedan synda sig hem packa och sticka till olivia i kaxholmen och sova där (a)
Torsda: Vakna hoss olivlia <3 Sedan vid tolvtiden åka hem och byta om sticka till stalet och hänga med när systern tränar för Jens :)
Freda: Stallet tidigt som vanligt, sen blir det hem ut och springa(kanske) Sedan ska nog mila sova över :) Jag kan säga att jag inte !!! ligger i mitten sov typ halvt på golvet och i 4 timmar MAX ;O
Lörda: Det blir att gå upp vid 5 för kl 6 blir dt att man åker till Ullared som öppnar kl 7 (på morgonen!!) Och då tillbringas dagen med syster, mila, mamma och någon mer ;)
Sönda: Lyder kyrkan tar en vilo dag och springer, rider och helt enkelt slappa hemma (:

 Kolla in my fase!! och mina söta flätor;) Vi nollade faktiskt, men det kan man inte tro om man kollar på mannen som skrattar på banan (:  men till andra klassen blev hon ju tyvärr halt menmen ;)  vecka 33 blir det att tävla igen :) (bilden är från typ april var jätte kallt)


Nu drar jag och bakar bullar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0