Soovmorgon :)

Heeej
Tog en rejäl sovmo idag haha det var mycket sköönt vaknade halv 1 ;)  Sedan alla som går på bäckadal har ju deras scheman utlagda på deras hemsida   så min syster som ska börja där kollade på sitt och ska typ gå till 5 två gånger i veckan sedan var schemat helt okej... :)  Jag får vänta till den 18 innan jag får mitt ;)
Sedan har man städat sitt rum och fixat ska ju få nya sängar xD  Så det blev mycket fint :)  och loftsängarna och skrivborden ska vi sälja på blocket nu :)  Sedan bar det av till stallet och rida hoppade faktiskt det gick helt okeej men min ponny är mkt fjantig ;) Qajsa red Rebeka hennes ponny ska jag ta hand om nu i helgen :)

Nu kollar man på en film som går på 5:an heter typ Bröllopsprovet elr nått sånt ;) är en komedi har inte blivit för pinsam än iallafall...

Här är lite bilder från ullared och lite på kläderna som jag köpte :)      (aa


 testade lite roliga glasögon ;)

 sedan innan hemfärden så blev det pizza var mkt gott x'D

 Köpte tjocktröjor, mycket bra till vintern ;)


 Jätte söt almenacka att ha nu till hösten :)


 Köpte ett vitt linne, över det är en t-shirt och en söt tröja att ha över älskar färgen (:

 ett par tights som det nog blir att jag har första dagen i skolan  måste tänka på det i tid.. ;)

 ett par mörka tights, köpte 2 svarta och ett par ljusare :)  sedan ser man nere delen av t-shirten ;)

 Avslutar med en bild på meej haha ;) Sov sött  <3   nu ska jag gå och se klart på filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0