Skoooj ;)

Hoppas alla andra har en trevlig dag som mee :)  haha

igår tränade man ju då för åsa (se bilder längst ner) det gick faktiskt ganska bra, red på ett helt annat sätt men vilken workout!  blev jätte svettig och äcklig, men pollen gick fint ;)  sedan igår kväll typ vid åtta tiden när vi kom hem från stallet så färgade hon min utväxt ;)  blev faktiskt bra, är egentligen mörk blond men vill ha en väldigt ljus hårfärg :)  har faktiskt testat att vara svart hårig, mörk brun, mellan brun och ljusbrun passade i det sista men trivs bättre med att vara blond ;)  och det är ju det viktigaste :)

Idag så var det motigt att gå upp men var ju tvungen ;)  stack till stallet red Qajsa lite lungt i skogen med gogen, medans malaika skoddes, så det var inte så ansträngande :) Har precis ätit Lasange, min favorit maträtt faktiskt (om man skippar löken..)  och jag har sminkat mig för ikväll för då blir det att dra ner till vätterfesten med mila<3 ni får se outfiten sen ;)  har börjat läsa en jätte bra bokserie Au Pair


ll, kmr dock endra den lite, är lite vardaglig nu... Tröjan är från när vi hängde med till skara dagen efter skolavslutningen ;)

 från när jag tränade för åsa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0