Skoldagen :)

Heeej elr go kväll kanske jag borde säga ;)  Glömde tyvärr ta en bild på min outfit "/  men jag hade löshåret och en skjort liknande tröja som ni ser pytte lite på bilden och tightsen på bilden ;)  och till det en liten väska :)  glömde tugummina hemma är väldigt beroende av dem så gick och köpte när jag kom in till stan och sedan tog jag 3:an till skolan :)  (kom faktiskt i tid)  Det var lite nervöst men endå väldigt skooj :)  men hittade några,jag är ju faktiskt blyg vid nya människor ;)  men nu går jag iallafall i stylist B på plusgymnasiet så som 29 st till ;) men en rolig dag och god skolmat faktiskt :)  sedan bar det av till stallet å jobba med mila Fatta vilken träningsverk jag kommer ha efter idag, hade redan träningsverk efter jensträningen igår :-) och imonn ska man till stan och kolla var man tar emot kunder typ när man går i tvåan "/  menmen helt okeej dag iallafall :)  hoppas ni också har haft det och lycka till alla ettor som börjar på gymnasiet i år :)  kom ihåg var inte nervösa utan sociala ;-)

Är jätte trött nu så ska dra mig till sängs om typ en halvtimme xoxo Missfleur  <3

dessa kläder hade jag idag ;

 (lovar å ta kort på min outfit imonn )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0