sent inlägg ;)

God kväll alla då :)
Fick äntligen macbook datorn xD  så jäkla glad fast den är lite seg "/    men dagen har varit jobbig, duschade på morgonen och blev hur pigg som helst och jag var glad ;D  men självklart så ska bussen komma sent så att man missar 3:an menmen fick gå jätte fort till skolan!!!!  :@  sedan hade man Ma och sedan samhäll (får inte tenta av min matte "/  )  sedan så var det lunch haha gick på a6 lite innan var sådan kö och fan va högt jag och mahilda pratade om helgen ;)  men allt hade rätt ut sig skyllde på fyllan hahaha så typ alla i hela a6 hörde nog oss.... men sedan efter vi ätit och ska gå tillbaka så tappar jag självklar mitt vatten glas och skriker FAAAN över hela dragon något pinsamt hehehe men i söndags red man ut med Sara <3  mkt mysigt ska rida ut med henne imonn också :)  skolan var faktiskt rolig idag om man bortser från lektionerna  men skämde ut mig typ på Dragon menmen... ska bli lite mindre svensk nu x'D  lite sent nyårslöfte (elr ska man säga tidigt)  men as läskigt sen när vi gick på a6 så trillade en gammal dam ihop och man såg blodet i huvudet trodde hon skulle dö :O  men som tur gjorde hon inte det men fatta vilken obehaglig känsla man fick....
Gick jätte bra på Jens träningen men va as sur innan den hatar verkligen bortskämda snorungar men a as trött så skrattade typ åt allt x'D
Nu ska jag se en hyres film The Reaping ensam !!!! får se om jag vågar ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0