okeeej

dagen var då okeej ;)  blev bara väckt typ 1 timme innan jag skulle gå upp, men då hann jag piggna till lite innan skolan x'D men det var självklart proppfullt idag också på bussen "/ menmen..... efter skolan så blev det stallet och åt typ 3 mackor och 2 kakbitar för lunchen blev bara 2 mackor, gillade inte köttfärslimpan och potatisen...  Men får datorn på måndag !!! :D  imonn blir det en rolig skoldag ska bara ha yrke och lära oss flättekniker ;D  sedan på fredag så blir det kanske utgång annars så åker jag, mila och jonna och hyr film och köper massa godis ska vara katt vakter hela helgen ska iallafall vara det lörda till sönda :)  Ska bli mkt mysigt ♥  blev en ganska lugn men endå hård träning med malaika idag och min syster kan rida igen !!!! (:  


  är ju på a6 varje dag så tyckte att en bild därifrån var passande x'D  (gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0