Lungt

Goodmorgon ;)  tog en låång sovmorgon idag, var en trevlig kväll igår lärde mig lite faktiskt hehe...
Nu har jag kollat lite på Paris new bff ;)  gillar faktiskt serien :)  men nu blire snart stallet, ska ta det lungt och rida ut med mamsen :)  imonn blir det lungt med ridningen också, ska rida ut med mila då ♥ 

När man är klar i stallet så blire snabbt hem och duscha, fixa sig och bestämma outfit ;)   har typ två stycken att välja mellan :)  Sedan blir det ner till vätterfesten med syster och träffa olivia + ngr till ;) blir nog en trevlig kväll :) 

Måste också säga att jag är så jävla trött på allt prat om lady gaga "hon är så duktig" och blabla... Jag måste bara säga att Alejandro och bad romance är dålig ! och musik videosarna också.. Hon var bra i början men nu försöker hon för mycket !! lagom är oftast bättre ;)  så snälla sluta att säga hur jävla duktig och hur bra alla hennes låtar är, har bara blivit för mkt nu ;)  men alla får ju tycka vad de vill men detta är min åsikt. (: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0