Lååångt inlägg ;)

Nu va det ett tag sedan mkt att berätta;)

I onstas när vi (jag o jonna) bakade så skulle hon åka ner till råslätt och låna bok, men självklart så trillar hon med cykeln halvvägs dit så jag sprang dit blev azz rädd när hon ringde ;( Men som tur ingetbrutet men strekte ledbandet i knät elr nått sånt tar ganska lång tid att läka men hon ska endå med till ullared på lörda :)

  bullar m choklad i visst ser de goda ut ;)  muffinsen m choklad i (:


Sen när jag skulle ta bussen till kaxholmen så hade de ändrat en massa och 101 så stog de typ Habo - Kyrkeryd o lixom va fan ligger det??  men jag skulle hoppa på 101 Gränna men den kom aldrig väntade på resecentrum i typ en timme innan Olivia bestämmde sig för att komma och hämta mig ist ;)  Missade 3 bussar fastän jag hela tiden satt där  Duktiga mig.. ;)  Men innan hon sa det så hade jag go lust att skrika
- Ska någon till kaxholmen/gränna i sånnafall vilken jävla buss ska du ta då!!!??
undra hur folk skulle reagerat typ hon är ju dum i huvet elr nått haha ;)
Sen när jag väntade på att det skulle komma så typ gick jag till fel sida haha :) menmen så jag satt på en trottoar o hur många bilar körde förbi och typ alla folk bara stirrade på mig... Sen när jag skulle gå tillbaka till rätt ställe igen så var de en gubbe som jag skulle förklara vägen för till södra vätterbygdens skolan, men det gick inte så bra han visste inte vart dalvik, mariebo elr torpa låg någonstans och typ en kille som körde bagaet till bussarna hörde och frågade:
- Tror du att han hittar nu??
Jag- neej inte en chans ;)
- HAhha okeej
 

men till slut kom jag fram och hade det väldigt mysigt <3 hon gjorde lite i Photoshop för att visa mig så det blev bara lite slarvigt men här är två bilder ;) 

 ser nog inte så bra menmen..   bara lite ph mest ögonen ;)


Vi gjorde kvällsmaten och det blev tacos :)  mkt gott var typ azz hungrig hade ätit ett pita bröd med skinka i och två bullar o två muffins vid ett tiden och åt kvällsmaten 7, sedan blev det film och lite godis till det, sen spelade vi bubbel straggel:rebubbel 2 elr nått sånt och skulle klara till level 30 men fasnade typ på 24 i en timme men sedan gick det men orkade bara köra till 28, sedan låg vi i sängen å pratade och skrattade ;) Sen kl halv 4 så gick vi in för att somna och det gjorde vi typ på 10 min. Idag så var vi väldigt trötta gick upp 10 o åt frukost sedan gjorde vi i gjordning oss (aa

såg ut så här i onstas;)                                                           
         



Så här på torstan


  Kolla fejset så ser ni hur jaävla trött jag var/är haha .. ;)



Sedan bar det av till Monkey Town haha ;)  Olivias lillebror Joel (är jätte sööt ) har tyvärr ingen bild på honom men han fyllde 5 år idag :)  så han hade kalas där så vi lekte med banen var faktiskt väldigt skoooj och det har mycket good food där haha. Men fatta va svettig man blev så det rekommenderar jag starkt jättebra träning ;)  

 Jonna min syster får avsluta inlägget för imonn blire tidigt upp som vanligt sedan städa lite ;)  Sedan kommer Mila hit som ska hänga med till Ullared på Lörda ;;)  mkt skooj va med henne lite ida också :)  Det gick också väldigt bra med Malaika idag fastän hon hade gått på gräset jättelänge :)

Godnatt blir tidigt i säng idag :) <3                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0