jaha

Idag hade man yrkes ämnen hela dagen inte så skoj gick igenom varma och kalla färger..... menmen det är la sånt man måste kunna elr???  Men jag kan säga att jag verkligen kan höstens trender nu iallafall haha ..  men har tyvärr inte pengar att köpa ngr kläder typ får helt enkelt vänta med det ett tag "/  men ska köpa ett par skor imonn högklackade som man kan ha på insparken (hoppas att de inte behöver se leg hehe )  har ju tappat bort mitt pinsamt nog  tror ni de går på det?  (fastän det är sant xD )  måste bara kolla bussarna ska till en i klassen innan så får se om jag hittar haha x'D     idag så blir det bones kl 8    just nu så lyssnar jag på bra musik som broden min har lagt in på mobilen :)   längtar så sjukt mkt till måndag för då får jag min dator :D 

orkar inte lägga in bilderna på kameran så det får bli imonn ist x'D  pussheeej ska kolla på skor på datan nu (:


   från vinteravslutningen 09 hade världens tjockaste jacka på mig haha x'D

  bild ifrån sommarn - 10

har jag förändrats ngt???  ursäkta de dåliga bilderna men ni får stå ut xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0