hahahahaa

Heeeeeeeeej :)  idag började ju typ alla skolan ;) det var ju skoj men inte med bussarna proppfulla första bussen bara åkte förbi och fick typ vänta en kvart på nästa!!!  var iskallt menmen kom iallafall inte försent kom typ precis nio och självklart så säger de bara nää ni kunde ha kommit senare för vi är inte klara förens 20 över !!! fatta va sur jag blev då "/  men sedan delades man in i grupper alla ettor kom i en helt okej grupp men det gick inte direkt så bra dessa grenana hade tvåorna fixat åt oss ;

1. samarbets skidor
2. Irländsk julafton
3. hoppa säck
4. få en penna i flaska
5. doppa huvet i vatten för att ta ut äpplet och sedan leta efter en socker bit i mjöl (slapp den) ;)
6. Fanny banny
7. Träffa boll i hink (fick ett poäng av 16 bollar)
8. Gå med ägg på en sked
9. gå 100 steg så långt som möjligt (vi kröp, men kom längst) och de tog kort såg la ut som värsta hunden elr nått men får säga en söt hund haha x'D

Sedan slutade självklart min mobil funka ska se om jag kan få den att funka. men klarar mig fan inte utan den!!! Sedan blev det bussen upp till stallet rida, göra maten, kolla när ewe hoppar Qajsa och sedan tog jag och syrran bussen hem ♥  Missade typ 25 an med 5 min elr nått så vi tog 1:an hem och gick sedan typ från rödepåle och hem det är en väg där och fatta hur många som tuttade på oss!! man får faktiskt gå utanför vägen :) Nu ska man snart träffa mila (:  men jag måste säga att min syster hade världens otur alla typ kände redan 1 elr 2 i hennes klass så ett tips va öppna till nya kompisar !! :)   Nya buss tider blir de också på måndag måste kollas upp ;)

Mitt schema ;

 Hiss elr diss ??  pussheeej ska dra till mila nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0