goodmorgon

Godmorgon !  förlåt för att jag inte han lägga in ett inlägg igåt :( 

Men nu får ni ett ;)

Igår så blev det stallet tidigt , men tog det lite lungt fast pollen var mkt fin :)  vid typ 12 kom man hem och då bestämde jag och jonna oss för att baka pita bröd :)  blev lite misslyckat, men endå gott haha

Sedan kollade jag på tv sedan spelade jag och jonna bubbel struggel det är faktiskt ganska svårt ;) Sen fick jag typ en enegi kik och gick ut och sprang sedan körde jag ett litet styrke / strech pass i typ en halvtimme sedan blev det duschen :)  Man blir väldigt avslappnad när man har tränat ;)  Sedan blev det hårinpackning och ansiktsmask, måste göras minst en gång i veckan ;) för det mår man bra av


NU ska jag gå ner och äta frukost (pitabröd) Sedan blir det nog ut en sväng, för vädret är ju väldigt fint, kanske blir att man solar lite ;) 

  gammal bild menmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0