gårdagen ;)

var och tävlade igår i svarttorp :)  var tvungen att åka hemifrån halv 7 !!!  på en helg  men sov typ hela vägen dit var as trött... men på tävlingen så blev jag lite piggare i alla fall (;    Jag nollade L:d och L:c :n och L:c ; n var lag klassen så det var skoj och vi kom till omhoppning :) men de hade ändrat reglerna så omhoppningen gick inte på tid :(   men den gick i L c + 5 cm tror jag ;)  men där nollade alla JFK:are ;) så vi kom på delad första i med att alla lag hade tre nollor (fast vi hade 4 så det var lite surt menmen..)

Bilder från dagen, jonna var fotograf i med att hon var skadad ;)  :

evelina och eastwoods qajsa








Sara och Malaika





 va sista hindret i lagklassen grunden, fatta vad alla blev nervösa (men jag nollade )  x'D


Hanna och Kina






 Jag och Malaika sista i lag omhoppningen hoppade med en stigbygel ;)  de blev lite nervösa att hon skulle stanna där..


Jannike och Tibby (tibberery ...... )  vet inte hästens riktiga namn hehehe






Sedan blev det ett pinsamt ärevarv i skritt menmen ... GRATTIS till storhäst laget i div 2 till en ensam seger ! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0