:)

Är faktiskt ovanligt glad för att vara en söndag idag och skolan börjar imonn ;)  Fredags natten var mkt mysig och jag kan säga att jag inte ångrar något av de jag gjorde :D   Men jag kände mig lite nördig typ aldrig druckigt i mitt liv så det kanske blev lite mkt... Men trevligt var det ju och sen skulle en i min klass lära mig röka det gick la inte det bästa hostade ganska mkt skulle göra hals bloss elr vad det heter ;)  men en varnade mig för att inte börjar röka alla negativa saker med att röka
- Gula tänder
- Går upp i vikt
- Dålig andedräkt
- Kostar mkt
- Stinker rök

Jag kan säga att jag blev övertygad. Så det blev mkt nytt för mig den kvällen första gången jag strulade med en tjej och 2 killar på en buss men man lever ju bara en gång haha x'D  Men det var helt ok på Ztyle dansade och hade skoj men vilken tränings verk och ont i fötterna jag hade av de nya skorna !!! (högklackade) 

Nu måste jag förtsätta med svenska läxan och gå och äta "/  berättar om lördan och söndan sen (:


 hade det linnet en kort skinnjacka över (blev hur jävla varm som helst inne på Ztyle)  och ett par svarta tights och ett par högklackade skor mkt snyggt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0