...

Good middag får ja la säga ;)
Tvingades upp kl halv 8 idag !!! ville bara somna om.. men tyvärr så funkar inte det när man har en ponny "/
menmen det gick jätte bra när jag red kanske ska satsa på dressyr ist ?? haha  testade en gog elr nått sånt i galoppen för den går det inte lika bra i... Så måste nog rida för åsa någon dag snart så att hon kan få loss henne lite :)   Jag klippte faktiskt gräset och var ute och sprang igår !! plus att jag var ute och sprang idag också ;0   
Nu ska jag dra och duscha sen blir det att äta och fixa i ordning sig lite så att man kan dra till sin morbror och lära känna hans flickvän ;)  Men det ända är att man får smörgårds tårta.. :(  fast de fixar baugett till mig ist ;)

Gammal bilde ;)
  Pallar inte att lägga upp en ny bild ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0