Dagen ;)

Gick upp typ kvart i åtta för att åka ner och ta blodprov "/  har iallafall slutat tycka att det är läskigt att få en nål instucken i min arm ;)   Sedan var det bara att ta det lungt tills man skulle till stallet för jensträningen :)  Gick faktiskt väldigt (:  stundtals iallafall ;)  men känner mig mkt taggad inför tävlingen på söndag :)  Imonn är sommarlovet slut då "/  börjar skolan kl 9 och självklart  så passar inte bussarna så kmr typ få strosa runt lite på a6 i väntan (om det är öppet!)   men ni får se outfiten imonn ;)  och så måste man jobba i stallet sa upp oss i somras men man måste typ 3 veckers uppsägnings tid elr nått sånt dumt :(  men jag jobbar med min kompis så det blir skoj ändå x'D  fast det är lite surt att jobba från 16 - 21  för 150 spänn att dela på menmen.. gör det ju inte för pengarna ;)

   men något bra med skolan var att de skickade hem smink från ett av de märkena som vi kmr att andvända oss av i skolan, märket heter Peggy Sage,  aldrig testat det innan men mascaran har en väldigt bra borste men är lite vattnig, men allt det andra är mkt bra fastän jag inte andvänder svart eyliner så ofta ;)

Nu ska jag gå och platta håret sedan blir det tidigt i säng :)


Sminket;

 Pudret ser lite udda ut men är faktiskt riktigt bra :) och läppglanset luktar vanilj  :) (vilket är ett stort plus)



Såg ut såhär på träningen ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0