Dageeen ;)

Dagen tillbringades först i skolan första dagen och allt pinsmt nog så glömde jag blocket hemma menmen... det funkad endå ;)  sedan efter att man slutade halv 4 !! så åkte man ner till stán och mötte Oivia <3  Känner mig jätte handikappad utan mobil måste hitta elr rättare sagt köpa en mobil snart !!!   Först blev det att vi åt på Donken var inte hungrig i skolan ;)  Sedan drog vi upp till a6 och kollade lite i affärer och sånt men hittade faktiskt ingenting !! förutom en snygg svart klänning på JC men andvänder inte klänning så ofta så jag ville inte lägga 250 spänn på det (:   Sedan testade jag en smootie där vid stadium var jätte gott kanske ska bli min nya lunch?  fast de rånade mig på 4 kr !!! haha ;) Sedan åkte vi hem efter att olivia hade köpt tränings kläder och en dvd spelare och en extern hårddisk ;)  mkt skooj inne i afären hahaha x*D


bilder från dagen ;)


 klänningen på JC



  outfiten jag hade idag :)


 Olivia (:

 haha seriösa vi är x'D


Nu ska jag kolla på buss tider till imonn börjar ju kvart över 8 så godnatt (a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0