Daagen ;)

Vaknade relativt tidigt idag faktiskt ;)  Men jag var mkt duktig å klippte gräset idag (innan det började regna) men sen har jag inte gjort någonting helt ärligt talat, förutom att jag har läst en jätte bra bok som heter Delux, rekommenderar den starkt :) (lånade den pga klänningen på framsidan jättefin!

 


Igår när det var sol å fint ute, så red jag och mila ut ;)  mkt trevligt, det var synd att vi inte hade med handduk när vi red till axamo, fast jag badade endå ;)  fick bli utan ponnyn som fick stå och beta ist, men det var mkt varmt och skönt, orkade inte sen åka och bada i åsa sjön (med badkläder och hannduk) ;)  Nu ska man snart sticka till stallet och få en lektion med Åsa, kan säga att jag lär få en ordentlig träning men det behövs.... 
Idag ska också systern min hänga med upp till stallet och det var ett tag sedan ;) 

Dagens outfit:

 köpte den gröna tröjan(älskar ärmarna på den) och de svarta tightsen i ullared ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0