daaagen ;)

Heeej ;)

Skoldagen var faktiskt helt ok, fick skjuts till skolan så då kunde jag sova 1 timme längre !!  så skönt  Men fick schemat typ jympa 1 gång i veckan och yrkes dag 2 ggr i veckan typ.... :)  men inte så bra tider fast endå bra om man jämför med andra ;)  ska börja med nybörjar spanska, hade spanska typ innan till 8:an, slutade med VG menmen det spelar ingen roll om man får IG i engelska,  så då blir det 2 timmar spanska på fredas morgonen "/ (hade inte franska)  Sedan gick   vi till stan från a6 !! för att kolla var salongen och jympa salen ligger :) vet det nu iallafall azz nära stàn ;)  sedan blev det att man hängde med en klasskompis och hennes 2 kompisar från växsjö till en kompis till dem som bor på internat i Tenhult (en till kompis hängde med )  men det var mkt trevligt folk, och skolan var la lite öde och folk stirrade på oss menmen

När vi tog 30 bussen dit så var det en av de sämsta busschaförena (tror han hade druckit)  men vi överlevde :) Sedan vid typ kl 18  var man i stan igen och jag chansade på att 25:an finns inte tidtabell kmr typ DÖÖÖ när 25:an slutar går , sedan stannade självklart inte bussen på min busshållplats så då fick jag skrika till men han blev typ lite sur ist men han bad om ursäkt endå så då var det lungt ;)

Nu har jag vart på netto med broden min :) var tvungen att köpa lite billig choklad haha  och köpte en jättego dricka för bara 5 spänn :) nu ska jag dra och kolla på parenthood och sedan duscha :) hoppas att bussen inte är för full imonn när alla andra ettor börjar typ ;)

 jag drack den som det står pink på ;) den var jätte go, den andra köpte min bror fick smaka och den rekomenderar jag inte till någon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0