AAaah

JAha systern trillade igår på cykeln så jag fick springa och hämta henne <3 men sen skulle jag skjutsa henne och allasom känner mig vet att jag suger på det och jag behöver defenetivt träna mina skills på det ;) men dt funkade hon åkte till sjukhuset det var typ ledbandet hade sträkts så då kmr jag att ha två pollar att rida i en vecka "/ Nu kom inte heller gubben tommy som man väntade på i 3 TIMMAR !!!!! men fick skjuts hem från stallet hade gått annars !! (det är ca 9,5 km hem!!)  Nu har jag bytt om packat passat upp på min syster ska ta bussen om en kvart til stan och sen åka ut till Kaxholmen där Olivia bor (a Så kvällen kmr att bli mysig <3 Vi passade på att fixa klart bommarna och en råkade få ganska mycket färg i håret så hon går runt i blått hår!! men hon såg väldig punkrockig ut ;)

Kraaam Får bli en gammal bildkmr nya imonn (:  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0